سردار رادان: در برخورد با معتادان متجاهر و سارقان کوتاه نمی‌آییم

فرمانده نیروی انتظامی کشور تصریح کرد: هم قسم شدیم که در دو حوزه برخورد با معتادان متجاهر و سارقان کوتاه نمی‌آییم.

سردار رادان: در برخورد با معتادان متجاهر و سارقان کوتاه نمی‌آییم

به گزارش موسسه مطالعات اندیشه سازان نور از شهرستان ساری، سردار رادان بعد از ظهر امروز در حاشیه سفر به مازندران درجمع خبرنگاران، اظهار کرد: طرح نوروزی در حوزه راه و پلیس راه در کشور با آغاز سفرها در حال اجرا هست.

وی درباره اقدامات انجام شده حوزه انتظامی ویژه ایام نوروز، خاطر نشان کرد:  فعالیت قرارگاه‌های نوروزی آغاز شده و تا پایان ایام نوروز به مردم خدمات لازم را ارائه می‌دهند.

فرمانده نیروی انتظامی کشور اضافه کرد: در استان مردم مازندران بررسی‌های لازم انجام شده و با توجه به مسافرپذیر بودن استان نیاز به ارائه خدمات بیشتر هستیم و پس از بررسی‌های لازم مشخص شده اقدامات مناسبی در این استان اجرا شده است.

وی ادامه داد: مقرر شده که اقدامات قرارگاه در استان تقویت شود و این روند خدمت تا پایان سفرهای نوروزی ادامه پیدا کند.

فرمانده انتظامی کشور در ارتباط با بحث تصادفات،گفت: با وجود اینکه مردم رعایت کردند اما میزان تصادفات در شأن مردم نبوده و نیاز به رعایت بیشتری دارد.

وی درباره برنامه نیروی انتظامی برای مقابله با سرقت، گفت: همکاران ما تلاش‌های لازم برای حضور در محله‌های که نیاز به حضور بیشتر  است را در برنامه کاری خویش قرار داده و تصور ما این است که اخبار خوبی به مردم ارائه دهیم/

سردار رادان در ارتباط با حجاب و عفاف، گفت: جلسات  مهمی در وزارت کشور در دستور کار است تا به نتایج مطلوبی از جنس باید‌ها و نبایدهایی که در این حوزه نیاز است برسیم. در این جلسات نیروی انتظامی هم مشارکت داشته و انتظار هست که باید جدی‌تر عمل شود.

وی در ارتباط مقابله با سارقین، افزود: یکی از دغدغه‌های ما مقابله با سارقین و مالخرها بوده است. در سطح کشور تعداد زیادی از سارقین و مالخرها دستگیر شدند. اجناس سرقتی باید تعیین مالکیت شده و در اختیار افراد آسیب دیده قرار بگیرد  و هم قسم شدیم که در دو حوزه برخورد با معتادان متجاهر و سارقان کوتاه نمی‌آییم.

سردار رادان یادآور شد: در حوزه مقابله با سرقت دغدغه خودمان را تا سال آینده هم پیگیری می‌کنیم تا نتایج مطلوب حاصل شود. در بحث پیشگیری انتظار داریم که مردم مراقبت‌های لازم را داشته باشند، در حوزه آموزش برای نگهداری مناسب اموال هم برنامه‌های را طراحی کرده و عملیاتی می‌کنیم.

انتهای پیام۸۶۰۰۴